Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia przesyłki, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności pracownika firmy kurierskiej. Zakupione towary w sklepie Luma Nails są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.

 


 

Zwroty:

Sklep Internetowy Luma Nails w pełni respektuje prawa konsumentów wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

Zasady zwrotu towaru: Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru.

Rezygnację z zakupu należy zgłosić poprzez przesłanie wypełnionego formularza zwrotu w wersji elektronicznej na adres e-mail: sklep@lumanails.pl. Następnie należy jak najszybciej przesłać na własny koszt towar będący przedmiotem zwrotu na adres siedziby Luma Nails:

Luma Nails Luiza Matyjaszkiewicz
Ul. Wernera 5/15
26-610 Radom

Do paczki ze zwracanym zamówieniem należy dołączyć oryginał faktury lub paragon oraz formularz zwrotu w wersji papierowej.

Ważne: Paczki wysyłane za pobraniem oraz bez wcześniejszego zgłoszenia zwrotu poprzez e-mail, nie będą przyjmowane.

Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary, które nie podlegają zwrotowi, odeślemy fakturę korygującą na pozostałe produkty.

Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od chwili otrzymania zwróconego towaru. Koszty poniesione przez klienta z tytułu dostawy oraz zwrotu produktu nie są zwracane przez Sklep.

Formularze do pobrania: