REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ lumanails.pl
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
-
Świadczenie Usług odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin na stronie internetowej Sklepu oraz może zamieścić go w Koncie Klienta lub dołączyć do wiadomości e-mail zawierających oświadczenia o przyjęciu ofert Klientów. Klienci mogą w dowolnym momencie uzyskać dostęp do Regulaminu, zapisać go lub wydrukować na nośniku danych.
-
Informacje zamieszczone na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
-
Aby korzystać ze Sklepu, Klient musi dysponować urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet oraz poprawnie skonfigurowaną, aktualną lub poprzednią wersją jednej z następujących przeglądarek: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari lub Opera, z włączoną obsługą JavaScript, a także aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej.
-
Korzystanie ze Sklepu może wiązać się z ponoszeniem przez Klienta kosztów związanych z dostępem do sieci Internet oraz transmisją danych, zgodnie z umową zawartą z operatorem telekomunikacyjnym, z którego usług korzysta Klient.
§ 2 REJESTRACJA KONTA W SKLEPIE
-
Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Klienta zawierana jest na czas nieoznaczony w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę rejestracji Konta Klienta.
-
Przedmiotem niniejszej Usługi prowadzenia Konta Klienta jest udostępnienie panelu Konta Klienta, umożliwiającego m.in. zarządzanie danymi Klienta oraz zamówieniami.
-
Aby utworzyć Konto Klienta, należy dokonać dobrowolnej i bezpłatnej rejestracji, polegającej na wypełnieniu i wysłaniu do Sprzedawcy formularza rejestracyjnego, który jest udostępniony na stronie internetowej Sklepu.
-
Warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego jest uzupełnienie wszystkich obowiązkowych pól oraz ewentualnie opcjonalnych, przy użyciu prawdziwych, kompletnych i dotyczących Klienta danych lub informacji.
-
Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, Klient powinien zaznaczyć odpowiednie pole, oświadczając, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
-
Przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, Klient może, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola, dobrowolnie oświadczyć, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez Sprzedawcę.
-
Sprzedawca informuje, że cele marketingowe, o których mowa powyżej, mogą obejmować w szczególności przesyłanie informacji handlowych przy użyciu danych kontaktowych Klienta. Zgoda, o której mowa w punkcie powyższym, może zostać cofnięta w każdej chwili.
-
Wysłanie formularza rejestracyjnego do Sprzedawcy odbywa się za pośrednictwem funkcjonalności Sklepu.
-
Korzystanie z Konta Klienta jest możliwe po jego utworzeniu i zalogowaniu się przy użyciu właściwego loginu i hasła.
-
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Klienta może nastąpić bez podania przyczyny i w dowolnym momencie, przy użyciu funkcjonalności Konta Klienta lub poprzez wysłanie oświadczenia w tej sprawie do Sprzedawcy, np. za pomocą wiadomości e-mail lub listu.
§ 3 PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI SKLEPU
-
Sprzedawca udostępnia Klientom następujące podstawowe funkcjonalności Sklepu:
-
udostępnienie formularza kontaktowego,
-
udostępnienie wyszukiwarki Towarów,
-
możliwość wprowadzenia opinii o Towarze,
-
możliwość dodania Towaru do listy życzeń,
-
udostępnienie oferty reklamowej Towaru w mediach społecznościowych,
-
polecanie zasobów Sklepu.
-
Aby skorzystać z funkcjonalności formularza kontaktowego, należy uzupełnić wszystkie obowiązkowe pola, wprowadzić treść wiadomości, a następnie wysłać ją do Sprzedawcy. Sprzedawca udzieli odpowiedzi niezwłocznie, przy użyciu funkcjonalności Sklepu, telefonicznie lub drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość e-mail.
-
Aby wyszukać Towary w Sklepie, należy wprowadzić żądaną treść w obszarze wyszukiwarki Sklepu, a następnie ją zatwierdzić. Funkcjonalność umożliwia przeszukiwanie zasobów Sklepu przy użyciu słów kluczowych wprowadzonych przez Klienta. Dodatkowo funkcjonalność może obejmować wyszukiwanie zaawansowane według wybranych kryteriów.
-
Aby wprowadzić opinię o Towarze, należy skorzystać z formularza opinii, uzupełniając wszystkie obowiązkowe pola oraz wpisując ocenę lub treść opinii. Funkcjonalność może umożliwiać wystawienie oceny w oznaczonej skali.
-
Aby skorzystać z funkcjonalności dodania Towaru do listy życzeń, należy, po uprzednim zalogowaniu się do Konta Klienta, dodać Towar do listy życzeń. Przedmiotem tej funkcjonalności jest czasowe zapisanie w pamięci Konta Klienta strony internetowej zawierającej ofertę reklamową Towaru.
-
Aby skorzystać z funkcjonalności udostępnienia oferty reklamowej Towaru w mediach społecznościowych, należy użyć przycisków przypisanych do tych mediów, opublikowanych w obszarze oferty reklamowej Towaru. Aby skorzystać z tej funkcjonalności, wymagane jest posiadanie konta użytkownika w wybranych mediach społecznościowych.
-
Aby skorzystać z funkcjonalności polecenia zasobów Sklepu w mediach społecznościowych, należy użyć przycisków przypisanych do tych mediów, opublikowanych w obszarze zasobów Sklepu. Aby skorzystać z tej funkcjonalności, wymagane jest posiadanie konta użytkownika w wybranych mediach społecznościowych.
§ 4 ZAMÓWIENIA SKŁADANE ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU
-
Zamówienia na Towary można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, przy użyciu funkcji Koszyk. Po skompletowaniu listy zamówionych Towarów, w obszarze Koszyka Klient przechodzi do realizacji zamówienia.
-
W przypadku, gdy Klient jest zalogowanym posiadaczem Konta Klienta, przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia jako Klient zalogowany.
-
W przypadku, gdy Klient nie jest zalogowanym posiadaczem Konta Klienta, wybiera sposób składania zamówienia:
-
przy użyciu Konta Klienta, które zostanie zarejestrowane. Wówczas Klient dokonuje rejestracji Konta Klienta i przy jego użyciu przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia,
-
z pominięciem użycia Konta Klienta. Wówczas Klient przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia,
-
przy użyciu już posiadanego Konta Klienta. Wówczas Klient przechodzi do kolejnego etapu składania zamówienia.
-
Po wyborze sposobu składania zamówienia, Klient wprowadza lub wybiera:
-
informacje rozliczeniowe,
-
informacje o dostawie, zawierające sposób i adres dostarczenia,
-
metodę płatności.
-
Złożenie zamówienia poprzedza wyświetlenie w obszarze Koszyka przez Sprzedawcę informacji o łącznej cenie za zamówienie wraz z podatkami oraz kosztami dodatkowymi, w szczególności kosztami dostawy i płatności.
-
Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku w Koszyku i jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów ujętych w zamówieniu.
-
Przed wysłaniem formularza zamówienia, Klient powinien zaznaczyć odpowiednie pole kontrolne, oświadczając, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
-
Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu otrzymania informacji o nadaniu Towarów przez Sprzedawcę.
-
Zmiana zamówienia może obejmować jego anulowanie, częściowe anulowanie, rozszerzenie o dodatkowe Towary lub zmianę adresu dostarczenia.
-
Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożności przyjęcia zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających jego realizację. Udzielenie tej informacji następuje drogą telefoniczną lub elektroniczną. Informacja może stanowić odrzucenie oferty w całości lub zawierać propozycje modyfikacji zamówienia:
-
odrzucenie części oferty niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia,
-
dokonanie podziału Towarów podlegających dostarczeniu na część, której dostarczenie jest możliwe oraz część, której dostarczenie nastąpi w późniejszym terminie, co nie skutkuje przeliczeniem wartości zamówienia.
-
Przyjęcie oferty Klienta przez Sprzedawcę, z zastrzeżeniem zmiany, o której mowa powyżej, traktuje się jako nową ofertę, wymagającą przyjęcia przez Klienta w celu zawarcia umowy sprzedaży.
-
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki umowy sprzedaży, a także dane wprowadzone przez Klienta w formularzu zamówienia, umożliwiając wykrycie ewentualnych błędów w tych danych. W przypadku wykrycia błędów Klient może powiadomić Sprzedawcę, wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.
-
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Sprzedawcę oferty zawarcia umowy sprzedaży złożonej przez Klienta.
§ 5 ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE
-
Sprzedawca umożliwia składanie zamówień na zakup Towarów drogą telefoniczną.
-
W celu złożenia telefonicznego zamówienia na zakup Towaru, należy skontaktować się ze Sprzedawcą przy użyciu numerów telefonów udostępnionych na stronie internetowej Sklepu, a następnie złożyć zamówienie ustnie.
-
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia telefonicznego przez Sprzedawcę następuje poprzez niezwłoczne przesłanie wiadomości e-mail, zawierającej informacje o treści zawieranej umowy. Wiadomość ta zawiera ustalone przez strony warunki umowy sprzedaży, a także dane Klienta, umożliwiając wykrycie ewentualnych błędów. W przypadku wykrycia błędów Klient może powiadomić Sprzedawcę o tym fakcie, wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem poprawnych danych.
-
W celu zawarcia umowy sprzedaży, Klient jest zobowiązany potwierdzić wolę jej zawarcia w odpowiedzi na powyżej opisaną wiadomość Sprzedawcy.
-
Potwierdzenie woli zawarcia umowy sprzedaży jest równoznaczne z jej zawarciem.
§ 6 SPRZEDAŻ
-
Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługę sprzedaży Towarów na odległość.
-
Przedmiot umowy sprzedaży obejmuje zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Towarów i wydania ich oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów i zapłaty Sprzedawcy ceny Towarów.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia kampanii promocyjnych, polegających w szczególności na obniżeniu ceny Towarów lub usług do określonego terminu, lub wyczerpania zapasu Towarów podlegających promocji.
-
Zawierając umowę sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi Towarów bez wad.
-
Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.
-
Wydanie Towarów następuje w czasie podanym w opisie Towaru.
-
Czas realizacji wydania Towarów może ulec zmianie w przypadku zmiany zamówienia przez Klienta.
-
Wydanie Towarów odbywa się:
-
w przypadku wyboru przez Klienta opcji dostarczenia za pośrednictwem przewoźnika, w dni robocze pod adres podany przez Klienta,
-
w przypadku wyboru przez Klienta opcji dostarczenia do paczkomatu za pośrednictwem przewoźnika, w dni robocze do paczkomatu wybranego przez Klienta,
-
w przypadku wyboru odbioru osobistego Towarów przez Klienta, w siedzibie Sklepu w dniach roboczych w godzinach 8:00–16:00.
-
Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych metod dostarczenia, przewoźników oraz związanych z nimi kosztów są opublikowane na stronie internetowej Sklepu, a Klient jest o nich informowany w trakcie procesu składania zamówienia.
-
Wydanie Towarów następuje nie wcześniej niż po uiszczeniu zapłaty przez Klienta.
-
Potwierdzenie wydania Towarów przewoźnikowi w celu ich dostarczenia może zostać dokonane poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta.
-
Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na konsumenta z chwilą jej wydania konsumentowi.
-
W przypadku wyboru przez Klienta opcji dostarczenia za pośrednictwem przewoźnika, zaleca się, aby dostarczoną przesyłkę zbadał Klient w obecności przewoźnika.
-
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Klient ma prawo żądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu.
§ 7 PŁATNOŚCI
-
Wartość płatności z tytułu sprzedaży ustalana jest na podstawie cennika Towarów, znajdującego się na stronie internetowej Sprzedawcy w chwili zamówienia Towaru.
-
Ceny podane na stronie internetowej Sklepu przy danym Towarze są cenami brutto, wyrażonymi w polskich złotych, i zawierają wartość podatku VAT. Ceny te nie obejmują kosztów dostarczenia Towaru ani wybranej formy płatności.
-
Koszty transakcji i dostarczenia Towaru ponosi Klient.
-
Łączna cena zamówienia, widoczna w obszarze Koszyka przed złożeniem zamówienia, a po wyborze sposobu dostarczenia Towarów oraz płatności, obejmuje cenę za zamówione Towary wraz z należnościami podatkowymi oraz wszelkimi kosztami pochodnymi, w szczególności kosztami dostarczenia i transakcji.
-
Łączna cena zamówienia jest wiążąca zarówno dla Sprzedawcy, jak i Klienta.
-
Sprzedawca umożliwia płatności z tytułu świadczonych usług poprzez metody płatności przedstawione na stronie internetowej Sklepu:
-
za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności Przelewy24 (świadczonych przez PayPro S.A., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań),
-
gotówką za pobraniem przy odbiorze od kuriera.
-
Klient jest zobowiązany do uiszczenia płatności w terminie podanym na stronie internetowej Sklepu.
-
Zwrot płatności przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty powstania przyczyny, w przypadku:
-
odstąpienia od umowy przez konsumenta,
-
rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub części zamówienia opłaconego przed realizacją,
-
uznania przez Sprzedawcę roszczenia objętego zgłoszeniem reklamacyjnym w całości lub części, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
-
Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie, które nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
-
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów dostarczenia Towarów, jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
§ 8 NEWSLETTER
1. Przedmiotem niniejszej Usługi newsletter jest świadczenie Sprzedawcy, polegające na przesyłaniu informacji handlowych pod adres poczty elektronicznej Klienta.
2. Aby zamówić Usługę newsletter, należy użyć właściwego pola aktywacji newslettera w formularzu rejestracyjnym lub w innym formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu.
3. Warunkiem prawidłowego zamówienia Usługi newsletter jest podanie adresu e-mail Klienta. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu świadczenia Usługi i zawarcia umowy w jej przedmiocie.
4. Przed wysłaniem formularza zamówienia Usługi newsletter, poprzez zaznaczenie właściwego pola kontrolnego, Klient może dobrowolnie oświadczyć, iż wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych przez Sprzedawcę.
5. Sprzedawca informuje, iż cele marketingowe wskazane powyżej, mogą obejmować w szczególności przesłanie przez Sprzedawcę informacji handlowych przy użyciu danych kontaktowych Klienta. Zgoda, o której stanowi punkt powyższy może być cofnięta w każdej chwili.
6. Wysłanie formularza zamówienia Usługi newsletter do Sprzedawcy następuje przy użyciu funkcjonalności Sklepu i za jego pośrednictwem.
7. Umowa o świadczenie Usługi newsletter zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę zapisu Klienta na listę newslettera.
8. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi newsletter może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu między innymi: funkcjonalności Sklepu lub wypisania z subskrypcji przy użyciu linku dezaktywującego, znajdującego się w obszarze wiadomości newsletter, a także poprzez wysłanie oświadczenia Klienta w tym przedmiocie do Sprzedawcy, np. w wiadomości e-mail lub liście.
§ 8 NEWSLETTER
-
Przedmiotem niniejszej usługi newsletter jest świadczenie przez Sprzedawcę polegające na przesyłaniu informacji handlowych na adres poczty elektronicznej Klienta.
-
Aby zamówić usługę newsletter, należy użyć właściwego pola aktywacji newslettera w formularzu rejestracyjnym lub innym formularzu udostępnionym przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu.
-
Warunkiem prawidłowego zamówienia usługi newsletter jest podanie adresu e-mail Klienta. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu świadczenia usługi i zawarcia umowy w jej przedmiocie.
-
Przed wysłaniem formularza zamówienia usługi newsletter, poprzez zaznaczenie właściwego pola kontrolnego, Klient może dobrowolnie oświadczyć, iż wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych przez Sprzedawcę.
-
Sprzedawca informuje, iż cele marketingowe wskazane powyżej mogą obejmować w szczególności przesyłanie przez Sprzedawcę informacji handlowych przy użyciu danych kontaktowych Klienta. Zgoda, o której mowa w punkcie powyższym, może być cofnięta w każdej chwili.
-
Wysłanie formularza zamówienia usługi newsletter do Sprzedawcy następuje przy użyciu funkcjonalności Sklepu i za jego pośrednictwem.
-
Umowa o świadczenie usługi newsletter zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę zapisu Klienta na listę newslettera.
-
Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi newsletter może zostać dokonane bez podania przyczyny i w dowolnym czasie, przy użyciu między innymi funkcjonalności Sklepu lub wypisania z subskrypcji przy użyciu linku dezaktywującego, znajdującego się w obszarze wiadomości newsletter, a także poprzez wysłanie oświadczenia Klienta w tym przedmiocie do Sprzedawcy, np. w wiadomości e-mail lub liście.
§ 10 POZASĄDOWE ROZPATRYWANIE I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ
-
Konsument ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, którego adres, ze względu na właściwość, można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem URL: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
-
złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, którego adres, ze względu na właściwość, można ustalić za pomocą strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem URL: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
-
skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której zadania statutowe obejmują ochronę konsumentów,
-
złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem URL: http://ec.europa.eu/consumers/odr/, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmianie rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.
-
Szczegółowe informacje o procedurach pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych podmiotów wymienionych w pkt 1.
-
Wykaz podmiotów i instytucji realizujących zadania związane z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich oraz szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem URL: https://www.uokik.gov.pl.
§ 11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od jej zawarcia, w tym od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem norm wskazanych w treści pouczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
-
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy sprzedaży Towaru, który jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, a po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
W pozostałych przypadkach Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu.
-
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, które wynika z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed przyjęciem oferty przez Sprzedawcę, oferta przestaje wiązać.
§ 12 PRZETWARZANIE DANYCH ORAZ PLIKÓW COOKIES
-
Informacje o warunkach przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności oraz Polityce plików cookies Sklepu.
-
Szczegółowe informacje o stosowanych plikach cookies znajdują się w Polityce prywatności oraz Polityce plików cookies Sklepu.
§ 13 WARUNKI LICENCYJNE
1. Sprzedawca udziela na rzecz Klientów korzystających ze Sklepu nieodpłatnej licencji w zakresie własnego użytku osobistego i w celu umożliwienia korzystania ze Sklepu, z zachowaniem niniejszych warunków.
2. Nazwa Sklepu, projekt graficzny Sklepu, struktura Sklepu, Sklep, kod źródłowy lub skompilowany Sklepu, strony internetowe służące do obsługi Sklepu oraz wszelkie dokumenty opracowane przez Sprzedawcę w związku z udostępnieniem Sklepu, włączając w to również powiązane utwory, w tym Regulamin oraz inne dokumenty lub wiadomości przesyłane w związku ze świadczeniem usług, stanowią utwory w rozumieniu przepisów prawa autorskiego. Sprzedawca nie przenosi na Klienta praw autorskich majątkowych do Sklepu ani żadnych utworów stanowiących jego część, ani uprawnienia do przyznawania zezwoleń w przedmiocie rozporządzania prawami autorskimi majątkowymi do tych utworów lub Sklepu i korzystania z nich, a także na wykonywanie innych praw zależnych, niezastrzeżonych w warunkach licencyjnych.
3. Prawo do używania Sklepu i powiązanych z nim utworów, obowiązuje na następujących polach eksploatacji: zapisanie i odtworzenie w pamięci urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym oraz dostęp i wyświetlenie za pośrednictwem urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
4. Klient nie może: wypożyczać, dzierżawić ani odsprzedawać utworów ani żadnej ich części, jak również tworzyć utworów pochodnych na ich podstawie, wykonywać zmian utworów, usuwać informacji o prawach własności lub prawach autorskich, które mogą pojawić się w obszarze utworów, wykorzystywać utworów w celach naruszających obowiązujące przepisy prawa powszechnego lub normy etyczne i moralne.
5. Licencja jest nieograniczona w czasie, nieograniczona terytorialnie i niewyłączna, a obowiązuje w stosunku do całości Sklepu i powiązanych z nim utworów. Sprzedawca zachowuje wyłączne prawa do decydowania o zachowaniu integralności Sklepu.
6. Publikując w Sklepie dowolne treści a w szczególności: komentarze lub opinie, Klient udziela na rzecz Sprzedawcy nieodpłatnej, nieograniczonej w czasie, nieograniczonej terytorialnie i niewyłącznej licencji w zakresie ich wykorzystania na następujących polach eksploatacji: publikacja w obszarze strony internetowej Sklepu, zapisanie i odtworzenie w pamięci urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym, dostęp i wyświetlenie za pośrednictwem urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym, z zachowaniem prawa do udzielania sublicencji o której stanowią punkty powyżej, w celu umożliwienia Klientom korzystania ze Sklepu.
7. Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie do Sklepu lub za jego pośrednictwem, treści:
-bezprawnych,
-mogących wprowadzić w błąd innych Klientów,
-naruszających dobra osobiste Klientów, Sprzedawcy lub osób trzecich,
-powszechnie uznanych za obraźliwe, wulgarne lub naruszające dobre obyczaje, w szczególności: treści pornograficznych, treści propagujących używanie narkotyków lub nadmierne spożywanie alkoholu, treści nawołujących do rasizmu, ksenofobii lub szerzenia nienawiści.
8. Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia lub moderacji treści, które naruszają postanowienia Regulaminu.
§ 13 WARUNKI LICENCYJNE
-
Sprzedawca udziela Klientom korzystającym ze Sklepu nieodpłatnej licencji na własny użytek osobisty i w celu umożliwienia korzystania ze Sklepu, z zachowaniem niniejszych warunków.
-
Nazwa Sklepu, projekt graficzny Sklepu, struktura Sklepu, Sklep, kod źródłowy lub skompilowany Sklepu, strony internetowe służące do obsługi Sklepu oraz wszelkie dokumenty opracowane przez Sprzedawcę w związku z udostępnieniem Sklepu, w tym także powiązane utwory, takie jak Regulamin oraz inne dokumenty lub wiadomości przesyłane w związku ze świadczeniem usług, stanowią utwory w rozumieniu przepisów prawa autorskiego. Sprzedawca nie przenosi na Klienta praw autorskich majątkowych do Sklepu ani żadnych utworów stanowiących jego część, ani uprawnień do przyznawania zezwoleń w przedmiocie rozporządzania prawami autorskimi majątkowymi do tych utworów lub Sklepu i korzystania z nich, ani na wykonywanie innych praw zależnych, niezastrzeżonych w warunkach licencyjnych.
-
Prawo do używania Sklepu i powiązanych z nim utworów obejmuje następujące pola eksploatacji: zapisanie i odtworzenie w pamięci urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym oraz dostęp i wyświetlenie za pośrednictwem urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
-
Klient nie może: wypożyczać, dzierżawić ani odsprzedawać utworów ani żadnej ich części, jak również tworzyć utworów pochodnych na ich podstawie, wykonywać zmian w utworach, usuwać informacji o prawach własności lub prawach autorskich, które mogą pojawić się w obszarze utworów, wykorzystywać utworów w celach naruszających obowiązujące przepisy prawa powszechnego lub normy etyczne i moralne.
-
Licencja jest nieograniczona w czasie, nieograniczona terytorialnie i niewyłączna, a obowiązuje w stosunku do całości Sklepu i powiązanych z nim utworów. Sprzedawca zachowuje wyłączne prawa do decydowania o zachowaniu integralności Sklepu.
-
Publikując w Sklepie dowolne treści, w szczególności komentarze lub opinie, Klient udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, nieograniczonej w czasie, nieograniczonej terytorialnie i niewyłącznej licencji w zakresie ich wykorzystania na następujących polach eksploatacji: publikacja w obszarze strony internetowej Sklepu, zapisanie i odtworzenie w pamięci urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym, dostęp i wyświetlenie za pośrednictwem urządzenia telekomunikacyjnego w miejscu i czasie przez siebie wybranym, z zachowaniem prawa do udzielania sublicencji, w celu umożliwienia Klientom korzystania ze Sklepu.
-
Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest dostarczanie do Sklepu lub za jego pośrednictwem treści:
-
bezprawnych,
-
mogących wprowadzić w błąd innych Klientów,
-
naruszających dobra osobiste Klientów, Sprzedawcy lub osób trzecich,
-
powszechnie uznanych za obraźliwe, wulgarne lub naruszające dobre obyczaje, w szczególności: treści pornograficznych, treści propagujących używanie narkotyków lub nadmierne spożywanie alkoholu, treści nawołujących do rasizmu, ksenofobii lub szerzenia nienawiści.
-
Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia lub moderacji treści, które naruszają postanowienia Regulaminu.
§ 15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Znaczenie pojęć pisanych wielką literą jest zgodne z objaśnieniami zawartymi w części opisującej definicje użyte w Regulaminie.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
-
przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte świadczenie Usług, spowodowane siłą wyższą, w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami,
-
przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczynami leżącymi po stronie podmiotów, za pomocą których Sprzedawca świadczy Usługi,
-
utracone korzyści przez Klientów niebędących Konsumentami.
-
W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem, który nie zamieszkuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w okolicznościach dopuszczających taką możliwość przez przepisy jego prawa krajowego, za właściwy do rozstrzygnięcia sporu ustanawia się sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
-
W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami lub do Konsumentów niezamieszkujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku, gdy przepisy ich prawa krajowego dopuszczają taką możliwość, jako prawo właściwe dla wykonania umowy zawartej ze Sprzedawcą oraz rozstrzygania sporów z nią związanych, stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączenia ani ograniczenia praw Klienta będącego Konsumentem, wynikających z przepisów obowiązującego prawa powszechnie obowiązującego w miejscu zamieszkania Konsumenta.
-
W stosunku do umów zawartych ze Sprzedawcą, w przypadku niezgodności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta, stosuje się te przepisy.
-
W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu. Zamiast nieważnych albo bezskutecznych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie.
§ 16 DEFINICJE UŻYTE W REGULAMINIE
-
Dni robocze to dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Dostarczenie to proces doręczenia Towarów Klientowi do wskazanego przez niego miejsca przeznaczenia, realizowany za pośrednictwem Przewoźnika.
-
Klient to osoba fizyczna, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego, lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, na rzecz której przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie Usługi.
-
Konto Klienta to panel umożliwiający zarządzanie zamówieniami Klienta za pośrednictwem Sklepu, pod warunkiem rejestracji i logowania.
-
Konsument to Klient, który jest osobą fizyczną i zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Koszyk to funkcjonalność Sklepu, umożliwiająca kompletowanie zamówień Towarów przez Klienta.
-
Paczkomat to automatyczna skrytka lub terminal pocztowy, służący do odbierania przesyłek z Towarami.
-
Przewoźnik to podmiot świadczący usługi Dostarczania Towarów we współpracy ze Sprzedawcą.
-
Regulamin to niniejsze warunki umowne, których przedmiot stanowi świadczenie Usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, za pośrednictwem Sklepu.
-
Sklep to sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod adresem URL: lumanails.pl.
-
Sprzedawca to Luiza Matyjaszkiewicz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą LUMA Nails Luiza Matyjaszkiewicz, z siedzibą w Radomiu (26-610) przy ul. Stanisława Wernera 5/15, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod numerem NIP 6010021716 oraz REGON 142501278, będąca usługodawcą, administratorem i właścicielem Sklepu. Ze Sprzedawcą można się skontaktować pod numerem telefonu: 795 004 595 oraz przy użyciu adresu e-mail: sklep@lumanails.pl.
-
Sprzedaż to Usługa sprzedaży Towarów, świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, której przedmiot stanowi zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Towarów i ich wydania, oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów i zapłaty Sprzedawcy oznaczonej ceny.
-
Towar to rzecz zaprezentowana w obszarze Sklepu przez Sprzedawcę w celu Sprzedaży.
-
Usługa to usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Sklepu. Zawarcie umowy następuje w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.