Masz pytanie ? Poszukaj szybkiej odpowiedzi lub skontaktuj się z nami!
Obsługa zamówień
Szkolenia
Obsługa zamówień
1. Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji konta w sklepie ?
Tak, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka i zaznacz opcję „Zakupy bez rejestracji”. Podaj adres dostawy, zaznacz wymagane zgody i kliknij Zamów. Opłać swoje zamówienie i oczekuj na paczkę.
2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie ?
Tak. Zadzwoń pod numer tel: +48 795 004 595 i podaj osobie z działu obsługi klienta wszystkie wybrane produkty oraz dane do wysyłki zamówienia. Osoba z BOSS wyśle wiadomością SMS lub e-mail potwierdzenie zamówienia.
3. Czy mogę zmienić zamówienie?
Tak. Jeśli popełniłaś błąd i chciałabyś wymienić produkt/produkty lub dodać produkty dozamówienia, możliwie jak najszybciej skontaktuj się z naszym BOK przez e-mail lub telefonicznie: +48 795 004 595. Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, możemy je zmodyfikować.
4. Czy mogę odebrac zamówienie osobiście?
Tak. Zamówienie można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Radomiu, po wybraniu opcji dostawy - LUMA NAILS odbiór osobisty.
5. Czy mogę zwrócić swoje zamówienie ?
Tak. Produkty zamówione za pośrednictwem Sklepu Internetowego, możesz zwrócić w ciągu 14 dni roboczych. Pełną informację na ten temat znajdziesz w zakładce „Zwroty i Reklamacje”
6. W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie ?
Do wyboru mamy kilka metod płatności, BLIK, przelew online; Przelewy24.pl oraz przelew tradycyjny: Luma Nails Luiza Matyjaszkiewicz ul. Wernera 5/15, 26-610 Radom Bank Milenium: 93 1160 2202 0000 0004 6914 1473
7. Jaki jest koszt i termin dostawy ?
Szczegółowe koszty dostawy znajdziesz w zakładce dostawa i płatność. Czas wysyłki zamówienia uzależniony jest od zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Jeśli przelew zostanie zaksięgowany do godziny 12:00 danego dnia roboczego przesyłkę wyślemy tego samego dnia. Natomiast jeśli został zaksięgowany później wyślemy paczkę kolejnego dnia roboczego. W trakcie trwania promocji czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. W zależności od wybranej formy płatności i przewoźnika, czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
8. Co zrobić jeśli produkty były uszkodzone podczas transportu ?
W zależności od wyboru opcji dostawy, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera bądź za pośrednictwem strony internetowej: https://inpost.pl/protokol?gclid=Cj0KCQjwnNyUBhCZARIsAI9AYlHa- f09xSpwaQOxVVitwggCmnVDaZPKAj0P3k1qBzCZqgdXJtEUidsaAmRmEALw_wcB Zgłoś reklamację do nas poprzez e-mail: sklep@lumanails.pl załącz wypełniony wniosek reklamacyjny, dokładne zdjęcia uszkodzonych produktów oraz numer zamówienia.
9. W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar ?
Po otrzymaniu produktów lub po uznaniu reklamacji, dokonujemy zwrotów nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
10. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Tak, jest taka możliwość. W takiej sytuacji należy skontaktować się z BOK w celu ustalenia rodzaju i wysokości opłat dostawy.
Oferta szkoleń
1. Czy współpracujesz z urzędem pracy?
Tak oczywiście, jesteśmy placówką szkoleniową i pomagamy w dofinansowaniu szkoleń .
2. Czy dostanę certyfikat?
Oczywiście po każdym projekcie dostajesz certyfikat.
3. Kiedy dostanę materiały online?
Dostęp do materiałów online dostajesz w ciągu 24h.