Poznaj ofertę szkoleń skierowaną do profesjonalistów oraz początkujących. Dzięki indywidualnemu podejściu do Twoich potrzeb, w ofercie znajdziesz różne formy kształcenia np. szkolenia, warsztaty.
Poznaj ofertę szkoleń skierowaną do profesjonalistów oraz początkujących. Dzięki indywidualnemu podejściu do Twoich potrzeb, w ofercie znajdziesz różne formy kształcenia np. szkolenia, warsztaty.

Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia

Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia Szkolenia

Strefa Szkoleń Ucz się razem z nami

Poznaj ofertę szkoleń skierowaną do profesjonalistów oraz początkujących. Dzięki indywidualnemu podejściu do Twoich potrzeb, w ofercie znajdziesz różne formy kształcenia np. szkolenia, warsztaty.

Więcej informacji

Szkolenia

Kalendarz

Zespół Lumanails

Poznaj nas

Luiza Matyjaszkiewicz

Instruktor, właścicielka marki Luma Nails i Salonu Stylizacji w Radomiu

Posiada 17 letnie doświadczenie w stylizacji paznokci i rzęs. Jako czynna stylistka doskonale rozumie potrzeby klienta oraz posiada bogatą wiedzę opartą na własnych doświadczeniach, a także dobywaną na licznych szkoleniach w całej Polsce.Od 8 lat z powodzeniem realizuje się w prowadzeniu szkoleń. Stworzyła autorskie programy szkoleń z zakresu stylizacji paznokci w oparciu o własne techniki które dopracowywała latami.Marka Luma Nails powstała z pasji, perfekcjonizmu i jednocześnie w odpowiedzi na potrzeby rynku, gdzie wciąż brakowało „tego jedynego” cudownego produktu. Luiza zatrudnia 17 osób, jako szefowa jest profesjonalna, cierpliwa i bardzo wyrozumiała. Jest osobą energiczną, żywiołową niczym wulkan. Prywatnie, to mama i żona, nie lubi stać w miejscu, poza pracą uwielbia dobrą zabawę i trening na siłowni. Wydaje nam się, że jej doba musi mieć wiecej niż 24 godziny.

Joanna

specjalista ds. sprzedaży i marketingu

Wielozadaniowość to dla niej codzienność. Planuje, organizuje i nadzoruje procesy wprowadzania produktów w marce Luma Nails, odpowiada za większość "papierkowej" pracy. Cechuje ją samodzielność w działaniu, oraz determinacja w dążeniu do celu.
Jest kreatywna, z łatwością posługuje się słowem, ma lekkie pióro, a efekty tego możecie zobaczyć na blogu. Otwarta na ludzi i komunikację z nimi, wyjaśnia trudne zagadnienia tak by wszystko było jasne i zrozumiałe. Kontaktując się ze sklepem internetowym, porozmawiasz właśnie z nią.
Obsługuje dział Szkoleń, do niej możesz kierować wszelkie pytania dotyczące terminów, dostępnych miejsc oraz płatności. Nigdy nie zostawia pytań bez odpowiedzi, uwielbia rozmawiać. Posiada ogromne pokłady cierpliwości, swoim spokojem potrafi ugasić nawet największy pożar.

Martyna

specjalista ds. sprzedaży i marketingu

Odpowiada za komunikację w obszarze mediów społecznościowych. Tworzy i publikuje treści.
Jej nowa pasja to fotografia – odpowiada za zdecydowaną większość zdjęć i treści które widzicie na naszych kontach. Jest dynamiczna i kreatywna, z łatwością nawiązuje relacje z ludźmi.
Gdy napiszesz do nas w mediach społecznościowych, istnieje wysokie prawodpobieństwo że porozmawiasz właśnie z nią.
Spotkasz ją w sklepie stacjonarnym gdzie z pewnością obdarzy się wielkim uśmiechem i oczaruje ogromem wiedzy na temat naszych produktów. Dla współpracowników złota rączka, ma talent do rzeczy nietypowych i dla innych niemożliwych – dla niej to słowo nie istnieje w słowniku. Wszędzie jej pełno, głośno śpiewa, tańczy i nieprzerwalnie jest w procesie twórczym.

FAQ

Najcześciej zadawane pytania

1. CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE BEZ REJESTRACJI KONTA W SKLEPIE ?

Tak, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka i zaznacz opcję „Zakupy bez rejestracji”. Podaj adres dostawy, zaznacz wymagane zgody i kliknij Zamów. Opłać swoje zamówienie i oczekuj na paczkę.

2. CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE ?

Tak. Zadzwoń pod numer tel: +48 795 004 595 i podaj osobie z działu obsługi klienta wszystkie wybrane produkty oraz dane do wysyłki zamówienia. Osoba z BOK wyśle wiadomością SMS lub e-mail potwierdzenie zamówienia.

3. CZY MOGĘ ZMIENIĆ ZAMÓWIENIE?

Tak. Jeśli popełniłaś błąd i chciałabyś wymienić produkt/produkty lub dodać produkty dozamówienia, możliwie jak najszybciej skontaktuj się z naszym BOK przez e-mail lub telefonicznie: +48 795 004 595. Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, możemy je zmodyfikować.

4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Tak. Zamówienie można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Radomiu, po wybraniu opcji dostawy - LUMA NAILS odbiór osobisty.

5. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Tak. Produkty zamówione za pośrednictwem Sklepu Internetowego, możesz zwrócić w ciągu 14 dni roboczych. Pełną informację na ten temat znajdziesz w zakładce „Zwroty i Reklamacje”

6. W JAKI SPOSÓB MOGĘ OPŁACIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Do wyboru mamy kilka metod płatności, BLIK, przelew online; Przelewy24.pl oraz przelew tradycyjny: Luma Nails Luiza Matyjaszkiewicz ul. Wernera 5/15, 26-610 Radom Bank Milenium: 93 1160 2202 0000 0004 6914 1473

7. JAKI JEST KOSZT I TERMIN DOSTAWY?

Szczegółowe koszty dostawy znajdziesz w zakładce dostawa i płatność. Czas wysyłki zamówienia uzależniony jest od zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Jeśli przelew zostanie zaksięgowany do godziny 12:00 danego dnia roboczego przesyłkę wyślemy tego samego dnia. Natomiast jeśli został zaksięgowany później wyślemy paczkę kolejnego dnia roboczego. W trakcie trwania promocji czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. W zależności od wybranej formy płatności i przewoźnika, czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

8. CO ZROBIĆ GDY PRODUKTY ZOSTAŁY USZKODZONE PODCZAS TRANSPORTU ?

W zależności od wyboru opcji dostawy, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera bądź za pośrednictwem strony internetowej: https://inpost.pl/protokol?gclid=Cj0KCQjwnNyUBhCZARIsAI9AYlHa- f09xSpwaQOxVVitwggCmnVDaZPKAj0P3k1qBzCZqgdXJtEUidsaAmRmEALw_wcB Zgłoś reklamację do nas poprzez e-mail: sklep@lumanails.pl załącz wypełniony wniosek reklamacyjny, dokładne zdjęcia uszkodzonych produktów oraz numer zamówienia.

9. W JAKIM CZASIE OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY ZA ODESŁANY TOWAR?

Po otrzymaniu produktów lub po uznaniu reklamacji, dokonujemy zwrotów nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.

10. CZY JEST MOŻLIWA WYSYŁKA ZA GRANICĘ ?

Tak, jest taka możliwość. W takiej sytuacji należy skontaktować się z BOK w celu ustalenia rodzaju i wysokości opłat dostawy.